Danas je u Ministarstvu obrazovanja, nauke i mladih Kantona Sarajevo održan sastanak direktora DVV International - Ureda za Bosnu i Hercegovinu, dr.sc. Emira Avdagića sa novoizabranom ministricom, mr. Zinetom Bogunić i pomoćnicom ministrice za srednje obrazovanje i obrazovanje odraslih, gospođom Lamijom Husić.
Sastanak je organizovan kao priprema za realizaciju predstojećih aktivnosti unapređenja oblasti obrazovanja odraslih u Kantonu Sarajevo, a neke od ključnih tema razgovora bile su:
- uspostavljanje sistema za monitoring, evaluaciju i kontrolu implementacije Zakona o obrazovanju odraslih u Kantonu Sarajevo,
- implementacija programa za funkcionalno osnovno obrazovanje odraslih u saradnji sa lokalnim zajednicama Kantona Sarajevo,
- andragoško osposobljavanje nastavnog kadra javnih ustanova KS koji su registrovani kao organizatori obrazovanja odraslih te asistenata i viših asistenata u programima visokog obrazovanja,
- stručno usavršavanje i jačanje kapaciteta uposlenika ministarstva koji su zaduženi za sektor obrazovanja odraslih,
- finaliziranje procesa izrade „Strategije za razvoj nauke i obrazovanja KS“, te
- izmjene i dopune Zakona o obrazovanju odraslih Kantona Sarajevo i izrada dodatnih pravilnika neophodnih za njegovu implementaciju.
Ministrica Bogunić je dala veliku podršku implementaciji projekata koji doprinose iskorištavanju potencijala obrazovanja mladih i odraslih za rješavanje mnogih društvenih problema te istakla da isti ne smiju biti podcijenjeni i u skladu s tim moraju biti adekvatno finansirani.
Neki od zajedničkih projekata DVV Internationala i Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo u 2019. godini biće uvođenje softvera za monitoring sistema obrazovanja odraslih, jačanje kapaciteta sektora za obrazovanje odraslih unutar ministarstva, organizacija okruglog stola na temu obrazovanja odraslih te druge aktivnosti koje će biti definisane memorandumom o saradnji čije se potpisivanje očekuje početkom aprila.
Na kraju sastanka zaključeno je da sve dogovorene zajedničke aktivnosti za naredni period doprinose ostvarivanju Ciljeva održivog razvoja (SDG - Agenda 2030) koji po prvi put eksplicitno u Cilju 4, u kontekstu cjeloživotnog učenja, posmatraju sve oblasti obrazovanja, a neki od podciljeva se i implicitno odnose na područje rada u obrazovanju mladih i odraslih čime se povećavaju njhov značaj i vidljivost.