Projekti

Od osnaživanja do promjene – ambasadorice i ambasadori ženskih prava u Bosni i Hercegovini
Cilj projekta pod nazivom Od osnaživanja do promjene – ambasadorice i ambasadori ženskih prava u Bosni i Hercegovini ima sveukupni cilj unapređenje okruženja u Bosni i Hercegovini za zaštitu socijalnih i ekonomskih prava žena iz ranjivih grupa.

Lobiranje i saradnja
Ključna aktivnost DVV International - Ureda za BiH na makro nivou jeste lobiranje za zakone o obrazovanju odraslih i zakonsko uređenje te oblasti. Politička struktura Bosne i Hercegovine je vrlo složena, te ova aktivnost podrazumijeva saradnju sa 12 ministarstava obrazovanja i Odjelom za obrazovanje u Vladi Brčko distrikta.

Informacioni Sistem za Kontrolu Obrazovanja Odraslih i Monitoring
Informacioni sistem za kontrolu obrazovanja odraslih i monitoring (ISKOOM) predstavlja online platformu koja povezuje ključne aktere u sistemu obrazovanja odraslih.
Časopis "Obrazovanje odraslih"
Časopis „Obrazovanje odraslih“ se objavljuje u Bosni i Hercegovini od 2001. godine i jedina je štampana publikacija koja tretira pitanja obrazovanja, učenja i obuke odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja.

Uspostavljanje mreže vladinih i nevladinih aktera u oblasti obrazovanja odraslih
Zajedničkim aktivnostima DVV Internationala i Udruženja za lokalne razvojne inicijative ALDI od 2019. godine nastoji se uspostaviti institucionalna saradnja na polju obrazovanja odraslih te osigurati da ona bude snažan motor razvoja ove oblasti u tri administrativne jedinice: Bosansko-podrinjskom kantonu Goražde, Kantonu Sarajevo i Brčko distriktu BiH.

Menadžment u obrazovanju
DVV International – Ured za Bosnu i Hercegovinu prepoznaje značaj menadžmenta u obrazovnoj djelatnosti te stoga veliku pažnju posvećuje jačanju kapaciteta direktora osnovnih i srednjih škola i centara za obrazovanje odraslih. Do sada su razvijena dva programa za obuku direktora/rukovodilaca, a izrađen je i priručnik koji prati sadržaj oba programa.

Osnovne andragoške obuke
Sticanje andragoških znanja i vještina, unapređivanje stručnih kompetencija kadrova i usvajanje andragoških principa u obrazovnim organizacijama omogućava obogaćivanje obrazovne ponude i osiguravanje kvaliteta procesa obrazovnog rada s odraslima, što je u skladu sa usvojenim zakonima o obrazovanju odraslih i doprinosi njihovoj implementaciji.