Obuka za upravljanje društvenim mrežama i online sadržajem

Shodno konstantnim tehnološkim inovacijama, neophodno je usavršavati i ažurirati digitalne vještine kako bi odgovor na svakodnevne poslovne izazove bio jednostavniji i produktivniji. Digitalizacija podrazumijeva i potražnju za zaposlenicima koji posjeduju veći stepen digitalnih vještina kao što su informacijska, medijska i internetska pismenost. Iznimno je bitno pomenuti i važnost društvenih mreža i njihove spone sa marketingom za što treba imati umijeće i kreativnost kako bi se ostvarili najbolji rezultati.

Obuka za upravljanje društvenim mrežama i online sadržajem je obuhvatila razradu kurikuluma, akreditaciju programa, te registraciju CEI „Nahla“, podružnice Bihać kao centra za obrazovanje odraslih. Program je obuhvatio 140 časova i glavni cilj projekta bio je dati doprinos povećanju konkurentnosti žena na tržištu rada i stvaranju dodatnih mogućnosti za zapošljavanje i samozapošljavanje u Unsko-sanskom kantonu.

Specifični ciljevi projekta:

  1. Povećati ponudu akreditovanih programa iz oblasti marketinga i IT sektora u Unsko-sanskom kantonu.
  2. Razviti/unaprijediti IT i marketing kompetencije kod nezaposlenih žena.
  3. Povećati i promovirati mogućnosti za zapošljavanje i samozapošljavanje žena.

CILJNA GRUPA: 14 dugotrajno nezaposlenih žena s područja Unsko-sanskog kantona koje su završile minimalno srednje obrazovanje. 

TRAJANJE PROJEKTA: mart – oktobar 2021.

Ključni rezultati projekta:

  • CEI „Nahla“ podružnica Bihać upisana u Registar organizatora obrazovanja odraslih kod nadležnog ministarstva obrazovanja
  • Razvijen i akreditovan program osposobljavanja „Obuka za upravljanje društvenim mrežama i online sadržajem“
  • 14 dugotrajno nezaposlenih žena uspješno prošlo završilo 140 sati obuke i realizovalo 4 promotivne kampanje na društvenim mrežama čime su unaprijeđene kompetencije i vještine polaznica u oblasti upravljanja društvenim mrežama i online sadržajem
  • 14 polaznica je obavilo jednomjesečnu praksu u oblasti community menadžmenta, a njih 9 (64%) je dobilo zaposlenje nakon prakse
  • Vraćeno povjerenje u vlastite mogućnosti i ojačane socioemocionalne kompetencije polaznica