Marketing obrazovnih ponuda
U 2024. godini, DVV International – Ured za Bosnu i Hercegovinu realizovao je niz obuka pod nazivom "Marketing obrazovnih ponuda" s ciljem jačanja kapaciteta organizatora obrazovanja odraslih u različitim kantonima. Ove obuke su bile ključne za unapređenje kompetencija u promociji i ponudi obrazovnih programa, omogućavajući organizatorima da efikasnije dopru do ciljnih grupa i povećaju konkurentnost svojih ponuda.
Jedna od značajnih obuka održana je u Tuzlanskom kantonu, gdje su polaznici imali priliku da se upoznaju sa savremenim marketinškim praksama i razviju vještine potrebne za efikasnu promociju svojih obrazovnih programa. Kroz interaktivne sesije, polaznici su stekli znanja o analizi tržišta, definisanju ciljnih grupa i kreiranju efektivnih marketinških strategija.
U Unsko-sanskom kantonu, fokus je bio na jačanju marketinških kompetencija organizatora obrazovanja odraslih. Polaznici su kroz praktične primjere i radionice unaprijedili svoje vještine u promociji obrazovnih ponuda, što će im omogućiti bolje pozicioniranje na tržištu i efikasnije privlačenje polaznika.
Posebno značajna bila je i obuka u Bosansko-podrinjskom kantonu Goražde (BPKG), gdje su organizatori obrazovanja odraslih radili na razvoju konkretnih promotivnih strategija prilagođenih potrebama lokalne zajednice. Ova obuka omogućila im je da osnaže svoje kompetencije i unaprijede komunikaciju s potencijalnim polaznicima.
Ove obuke su od izuzetne važnosti za organizatore obrazovanja odraslih u Bosni i Hercegovini, jer im pružaju alate i znanja neophodna za prilagođavanje dinamičnom tržištu obrazovanja. Razvijanjem efikasnih marketinških strategija, organizatori mogu povećati vidljivost svojih programa, privući veći broj polaznika i na taj način doprinijeti razvoju cjeloživotnog učenja u zemlji.