Odgovarajuće pozicioniranje obrazovanja odraslih u javnosti sve je neophodnije, a na tome direktno ili indirektno rade svi akteri na polju obrazovanja odraslih. Njihova saradnja s medijima od izuzetnog je značaja u tom procesu obzirom da su mediji sa svojim dosegom i uticajem ključni faktor u kreiranju javnog mnijenja.
Kao podrška unapređenju radnih procesa organizatora obrazovanja odraslih u segmentu saradnje sa medijima i medijske promocije obrazovanja odraslih, DVV International - Ured za Bosnu i Hercegovinu je objavio „Vodič za medijsku promociju obrazovanja odraslih“ čija je autorica prof.dr. Lejla Turčilo sa Fakulteta političkih nauka Univerziteta u Sarajevu.
Kako u svom predgovoru navodi Dr.sc. Emir Avdagić, direktor DVV International - Ureda za BiH, vodič predstavlja „...niz praktičnih savjeta, koje svaki od aktera može prilagoditi vlastitim potrebama i praksi komunikacijskih aktivnosti, a rezultat je autoricinog dugogodišnjeg akademskog rada u oblasti komunikologije te primjene znanja i iskustava u praksi kroz, između ostalog, i brojne projekte obrazovanja odraslih.“
Obrazovanje odraslih je, prema skorijim istraživanjima, tema koju mediji često ne prepoznaju kao veoma važnu da bi je prezentirali javnosti te stoga vodič daje praktična uputstva kako alate, koji su svima dostupni, iskoristiti na način da se takva praksa medija promijeni.
Vodič je objavljen u elektronskoj verziji, a dostupan je ovdje.