Jačanje marketinških komptencija i vještina organizatora obrazovanja odraslih u Kantonu Sarajevo

Jučer je drugim, ujedno posljednjim modulom – Efikasna promocija i prodaja, završila obuka Marketing obrazovnih ponuda. Ova obuka je plod partnerstva DVV Internationala i Privredne komore Kantona Sarajevo. Polaznici obuke bili su uposlenici organizacija koje se bave obrazovanjem odraslih u Kantonu Sarajevo. Cilj obuke bio je upoznavanje s praksom savremenog marketinga i podsticanje kritičkog promišljanja o mogućnostima primjene dobrih marketinških praksi. U sklopu oba modula inkorporirano je dvanaest tematskih cjelina:

  • Marketing kao poslovna filozofija
  • Informaciona podrška za donošenje poslovnih odluka
  • Segmentacija i odabir ciljnog tržišta
  • Razvoj brenda i pozicioniranje brenda
  • Razvoj proizvoda i usluga – kreiranje vrijednosti i zadovoljstvo kupaca
  • Analiza tekućeg i budućeg portfolija proizvoda i usluga organizacija učesnika
  • Efikasna poslovna komunikacija i prezentacija
  • Planiranje prodaje i upravljanje prodajom
  • Upravljanje odnosima sa kupcima (CRM)
  • Integrisano marketing komuniciranje
  • Efikasno planiranje i implementacija (online) promotivnih kampanja
  • Analiza dobrih praksi u promociji i prodaji

Trener obuke bio je redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Sarajevu, prof. dr. Almir Peštek. Uz pomoć savremenih tehnika marketinga i smjernice trenera, polaznici su nastojali riješiti izazove s kojim se susreću kroz promociju obrazovnih ponuda.

Upriličena je i dodjela potvrda o učešću, koje je polaznicima uručila Dženita Džano – direktorica DVV Internationala Ureda za BiH. Ovu obuku uspješno je završilo 12 organizatora obrazovanja odraslih, čime je napravljen još jedan korak ka povećanju njihove  konkurentnosti i vještina u Kantonu Sarajevo.