Početkom sedmice, u Goraždu smo organizovali dvodnevni trening pod nazivom „Marketing obrazovnih ponuda“. Trening je vodio prof. dr. Almir Peštek, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Sarajevu, koji je učesnicima prenio svoje bogato iskustvo u oblasti marketinga, s posebnim fokusom na potrebe obrazovanja odraslih. Ovaj trening održan je u prostorijama naše partnerske organizacije ALDI.
Tokom treninga, učesnici su istraživali osnovne principe marketinga, počevši od segmentacije i odabira ciljnog tržišta, pa sve do razvoja proizvoda i usluga koji zadovoljavaju potrebe korisnika. Posebna pažnja bila je posvećena kreiranju vrijednosti za kupce i povećanju njihovog zadovoljstva kroz inovacije u obrazovnim ponudama.
Učesnici su također analizirali tekući i budući portfolio proizvoda i usluga unutar svojih organizacija, a kroz diskusiju o razvoju i pozicioniranju brenda, učili su kako ojačati prepoznatljivost svojih obrazovnih programa. Trening je uključivao i segment o integrisanom marketinškom komuniciranju, te planiranju i upravljanju prodajom, uz poseban naglasak na upravljanje odnosima s kupcima putem CRM alata.
Kao završni dio, učesnici su se bavili analizom dobrih praksi iz oblasti marketinga, te planiranjem i implementacijom online promotivnih kampanja. Ova znanja i vještine pomoći će im da unaprijede svoje organizacijske strategije i efikasnije promovišu obrazovne programe, osiguravajući veći odaziv i dugoročnu održivost.