Još dvadeset direktora iz Unsko-sanskog kantona uspješno završilo obuku o obrazovnom menadžmentu i liderstvu

Realizacijom trećeg modula 28. i 29. juna u Bihaću uspješno je završena obuka "Obrazovni menadžment i liderstvo: ka kompetentnom rukovodiocu" koja predstavlja naprednu obuku, odnosno nastavak bazične obuke za direktore/rukovodioce, čiji je cilj bilo razvijanje kompetencija za one domene upravljanja obrazovnom organizacijom u kojima je kroz istraživanje identifikovan kompetencijski deficit.

Misija obuke bila je profesionalizacija menadžmenta u obrazovanju kroz unapređenje kompetencija menadžera obrazovnih institucija potrebnih za adekvatno upravljanje obrazovnom institucijom, te na taj način davanje doprinosa efektivnijem, efikasnijem i kvalitetnijem obrazovnom procesu i sistemu obrazovanja u cjelini. Obuka je realizovana putem interaktivnih metoda, praktikujući grupni i individualni oblik rada, koristeći paletu andragoških tehnika i istraživačkih aktivnosti polaznika, što je jedno od strateških područja djelovanja DVV Internationala koje kroz uvođenje novih inovativnih metoda podučavanja i učenja u obrazovanju odraslih nastoji pružiti podršku razvoju obrazovnih organizacija, uključujući upravljanje kvalitetom.  

Tri su ključna domena koja su se nastojala ojačati tokom tri modula obuke:

  1. Upravljanje razvojem obrazovne organizacije/ustanove
  2. Upravljanje ljudskim potencijalima u organizaciji
  3. Upravljanje obrazovnim procesom i postignućima.

Obuku je uspješno završilo 20 polaznika te se očekuje da su nakon realizovane obuke u stanju da:

  • Primjenjuju set liderskih vještina u poslovnim i interpersonalnim odnosima;
  • Razumiju značaj i načine stvaranja pozitivne radne klime;
  • Procjenjuju i biraju načine za podsticanje i vrednovanje profesionalnog razvoja zaposlenih;
  • Primjenjuju vještine rješavanja problema;
  • Kritički sagledavaju i uvažavaju uticaj činilaca iz okruženja na upravljanje obrazovnom organizacijom;
  • Predlažu i upravljaju promjenama u organizaciji (poželjnim, iznenadnim, kriznim);
  • Uspješno poslovno komuniciraju, odlučuju, pregovaraju, lobiraju u cilju razvoja organizacije;
  • Doprinose inoviranju kurikuluma;
  • Obezbjeđuju uslove za uspješnu realizaciju obrazovnog procesa i cjeloživotnog učenja;
  • Ohrabruju i podstiču didaktičke inovacije;
  • Savjetuju s ciljem unapređivanja kvaliteta obrazovnog procesa i obrazovnih postignuća.

Kompletna obuka realizovana je u saradnji sa Ministarstvom obrazovanja, nauke, kulture i sporta Unsko-sanskog kantona.